... csAk egy HaszoNtalan Nap.

2009.10.20. 20:54

Nah szijasztok. Tegnap már nem volt kedvem írni, de nem is nagyon történt semmih. Egész nap punnyadtam a suliban + írtam 2 sztem nagyon rox TZ-t =S (irdolaom és föci) Ma hála a jóó égnek nem esett az eső amikor jöttem haza (Y) de még mindig nagyon hideg volt =( Első órán kikaptuk az irodalom TZ-t ... háth 2-es lett =( pedig azt hittem nagyon jóól sikerül és asszem 4 óra hosszát tanultam rá ... Meg írtuk ma kémia TZ-t ... hát nem tom  hogy silerült rem hogy egy 3-as meg lex ... =) Meg írtam még ma a pótló matek TZ-t is ... nahát az örülök ha 2-es lex mert elfelejtettem átnézni a dolgokat. =S  =) Osztály főnökin szokás szerint azt halgattam vagy negyed órát hogy ha még hiányzok akk osztályozót kell tennem meg stb... =S Hazafele talákoztam unokatesómmal és kibeszéltük az élet fontos dolgait. ( szerelmi ügyek (L)=) meg a sulih (N)=S ) Még mindig hiányzik az a fiú aki eddig is ... és az a legrosszabb hogy minden nap látom  és tudom hogy már soha sem lehet az "enyém". =( Vagy talán soha nem is volt?! =( (U) Váhh holnap angol TZ és nem készültem rá semmit ... de amikor beteg voltam a múlt héten azt a 2 anyagot már megtanultam rem h jóól sikerül ... legyen már egy kis sikerélményem ezen a héten =) Még mindig beteg vagyok egy kicsit .... köhögök,  tüsszögök, folyik a nóózim meg ha sokat beszélek .. háth ... öhöm ... elmegy  a hangom XD Sztem sokan úgy gonodolják hogy néha nem is baj. =/ =) De mostmár legalább nem kell kamilla teját innom folyton (Y) =) Most épp EpresMilka csokit eszek ... nyammmm ... a kedvencEm ♥ és sztem lassan megyek pancsolni meg még átnézem az angolt meg a németbe sem árt belenéznih. =)
Nah pusszantás* mindenkinek! cupp-cupp x$


Jah és megint idézetek jönnek^^

Ein Flirt ist wie eine Tablette, niemand kann die Nebenwirkungen genau vorhersagen.
A flört olyan, mint egy tabletta: senki sem tudja előre megmondani a pontos mellékhatásait!

Träume nicht dein Leben, sondern Lebe deine Träume!

Ne álmodd az életet, inkább éld az álmaid!

Wir Menschen sind Engel mit nur einem Flügel! Um fliegen zu können, müssen wir uns umarmen.
Mi angyalok vagyunk, de csak egy szárnnyal. Hogy repülni tudjunk, össze kell ölelkeznünk. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://crazychick.blog.hu/api/trackback/id/tr571464068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása