Uhhh ... hát ez a hétvége kicsit "zsúfolt" volt. :) Pénteken végül is nem voltam sehol. Itthon voltam nővéremékkel és  segítettem nekik főzni. :) Vagy is én csak takarítottam utánuk. :/:) Közbe megnéztem a Végsőállomás 4-et ... sztem  jóó film:) Este meg untam magam  és az msn mellett néztem vmi filmet de már nem emléxek a címére. :) Szombaton fél 10 körül keltem és segítettem anyunak egy kicsit a takarításba utána  meg elkezdtem készülni mert délután mentünk Kittivel Szegedre  "plázaMacskáskodni"! x$ A 2-es busszal akartunk menni de nem volt csak fél 3-as. :)   Fúúú hát majd megfagytunk a buszmegállóban.:S A plázában benéztünk minden boltba. (Y):) Vettem egy gatyát meg egy felsőt. :) Igaz a felsőmre  mindenki azt monddta hogy olyan mint egy pizsama felső ... de nekem teccik. =) Vettem még egy köldökpirszinget ... áhh tök jóó (olyan hogy az alsó golyóról lóg egy penge lefele:)) A három negyed 6-os buszt épp elértük és bő fél óra alatt már Makón is voltunk. Igaz nem állt meg az 1. buszmegállónál és a végállótól kellet gyalogolnunk egészen Kittiékig ... de mind1 jótt röhögtünk hazafele. XD Utána fél 8 fele elmentünk a Kossuthba. Hát akk még nem nagyon volt senki. Attán fél 9 körül elkezdett gyülekezni a nép. :) Megjelent nagyon sok haverunk. Sokat csocsóztunk. :) ... hát igen a csocsóKirálylányok. (A) Attán negyed 12-kor kitaláltuk hogy mennyünk a Desperadoba bulizni... Kittivel gyorsan hazamentünk és fél 12 körül kilógtunk, mert ugye az anyuja nem tudta h megyünk . (A) Útközben felhívtam Anettot de őt nem  engedték attán Dorkát is felhívtam és őt sem engedték és akk mi is vissza fordultunk. :/ A visszalógás már könnyebb volt mint a kifele jövetel. Én ugye ott aludtam kittinél és mielőtt kilógtunk az ágyat szépen úgy igazítottam mintha aludnánk és úgy megilyedtem amikor bementünk mert azt hittem van valaki az ágyban. :D x$ Miután bementünk megnéztük az F1 idő mérőnek a végét és utána aludtunk. :) Reggel fél 10 kürül keletem  megint. Kajja után hazajöttem és másoltam az irodalmat aztán  meg megcsináltam az összefoglaló lapomat meg hnap TZ:S Nah mind1. Mára ennyi...  =D Nah puszim mindenkinek. Píísz and Lááv <3 ^^


Jah és  nagyon hiányzik ám nekem valaki... =( ... nah télleg ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://crazychick.blog.hu/api/trackback/id/tr311458312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása