... =$ =D x$

2009.12.07. 21:33

Nah szijasztok! Tudom Elég sokat kihagytam az utóbbi időben de nagyon nem volt időm írni. De most megpróbálok leírni mindent ami azóta történt. ;-)

Nah szal írtam ugye arról hogy van a suliban egy fiú akit szeretek... Hát igen eggyüt voltam vele 2 hétig... De elég is volt belőle... Soha sem találkoztunk, nem volt nagyon közös témánk ...stb. Azóta éppen hogy c sak köszönünk egymásnak. Nah jóó eleinte elég rosszul bírtam... de túléltem és rájöttem hogy igaza volt az összes barátnőmnek... Túl gyerekes volt! =D

Jujj hát már 2 hónapja minden hétvégén bulizni megyünk Kittivel... És sztem nem nagyon volt olyan buli hogy Kitti megne sértődött vna vmin... Mind1 mindig kibékülünk végül is. =D Most ünnepelte a 18. szülinapját... Hát mit ne monddjak... Volt hangulata a buliban. x$

Kb. 3 hete újra beszélni kezdtem egy fiúval msn-en. =$ Attán sms-eztünk... Mert telefonálni nem szeret...  És azóta már nagyon nagyon nagyon szeretem... =$ <3 SZERETLEK  ♥

Azóta a jegeimet is kijavítottam... Tök jóó mostanában csak 4-eseket meg 5-ösöket kapok csak... =) Am meg mostanában is beteges vagyok... Múlthéten is vmi vírust összeszedtem... De pénteken már voltam nyulat hajtani! =D 

Nah a nyúlhajtás az külön fejezet... Annyit röhögtünk... Az egyik hülye hozott katonai álcafestéket... Hát még szép hogy mindenkinek a feje "álcázva" volt... Attán a CCY Béla traktorunkon is jóó volt a hangulat... Majdnem kiugrasztottak a pótkocsiból... Mert én hülye elszóltam magam hogy elég csigisvagyok! X$ ( majd rakok képet a nyúlhajtásról csak még a telóról fel kell rakni a gépre )


Nah  most egyenlőre ennyit=) majd sztem hnap még írok csak már nagyon álmi vagyok! Nah puszíííí #*+

A bejegyzés trackback címe:

https://crazychick.blog.hu/api/trackback/id/tr971581749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása