... teGnap.

2009.10.25. 19:07

Uhh tegnap jóó volt =) Délelőtt elmentünk mamihoz... egésznap néztem  Tesómmal a TV-t [annyit nevettünk XD]. Attán fél 6 körül benetünk a fürdőbeh, anyu beszélgetett a büfében mindkeivel addig ültem és néztem kia fejemből, jah és közben megittam egy káVét =D Fél 7 körül tesómmal hazahozattam megam és gyorsan átöltöztem meg bedobáltam pár cuccot a táskámbah és indultam Kittihez ... fél úton vissza kellett fordulnom mert a cigimet itthonhagytam XD Attán kittinél eszembeh jutott hogy még a pénzem is itthon maradt ... felhívtam tesóm és hozott pénzt ..[hála a jóóégnek nem kellett haza jönnöm érteh] Utánah 7 körül ott voltunk már Ancsinál és mentünk Kossbah... Megittunk 3-asban egy üveg pezsgőt és indult is az "este" =) Csocsóztunk megint rengeteget... Utánah Ancsim szólt h mennyünk ki vizipipáznih =) Tök jóó volt =D [dinnyés] Amikor kint ültünk és vizipipáztunk megláttam a fiút akit szeretek =( Kitti bement hozzá köszönni. Utána kijött és monddta hogy mindjárt jön Ő is... Kih is jött és adott 3 puszit és monddta hogy ő megy mert ott alszik az egyik haverjánál. Attán amikor ment el ameddig látott mosolygot meg küldött egy puszit is, amitől majdnem elolvadtam. =( =$ Negyed 12 körül mentünk beh a Desperadoba... Hát elég laza buli volt =S =) Kitti majdnem eltörte a kezét... valszin meg is zúzodott ... =S Ancsinak meg nagyon fájt a lábah... Még tegnap este a Desperadoban hívott Ádám hogy mennyünk ma ki Apátfalvára Kittivel mah ... de sztem nem megyek kih ... =S Fél 3 körül mentünk haza.... És mah 11 óra kürül másztam kih az ágyból... vagy is a földről, mert ottaludtam Kittinél és én voltam a soros a földön alvásban =D

Nah puszi ... nah és azért írtam ma meg az uccsó 3 részt mert eddig nem sikerült elmentenih ... =/

Nah Pusszim.* mindenkinek (K,L)



"Neked a róz
saszín kell
a tömeg
lány,
nem én va
gyok a lány ott benn a fejedben,
nem én vagyok a tucat és az eszetlen,
ha tudod jól
hát mért nem hagysz már el?!
A jó fiút a fehér lovon kérhetem, te csak tönkre teszed az teljesen életem,
nem én vagyok a lány aki neked kell!

Sírtam én hogy te mást bámultál így rúgtál belém. Álmodban, mással mászkáltál oly boldogan.
A vasalt haj nem kell, se ezüst póló csillogó kövekkel,
én más vagyok,
nekem a lazaság számít nem a tűsarok.

Neked a rózsaszín kell
a tömeglány,
nem én vagyok a lány ott benn a fejedben,
nem én vagyok a tucat és az eszetlen,
ha tudod jól hát mért nem hagysz már el?!
A jó fiút a fehér lovon kérhetem,
te csak tönkre teszed az teljesen életem,
nem én vagyok a lány..

A mesékben harcol értem a hercegem, de te csak játszottál, én elhittem neked..."
                                              /Kovácsovics Fruzsina - Itt a vége, fuss el végre/

A bejegyzés trackback címe:

https://crazychick.blog.hu/api/trackback/id/tr571474455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása