... Clever and Beautifull.

2009.10.21. 20:03

Hát szija neked, meg neked, meg talán neked is =) Uhh a mai napom pörgős volt =) Szokás szerint 7:59-kor értünk be a sulibah =) Egész türhető nap volt .... Biosz óra elején felelés volt .. és a tanár kinyitotta  naplót és hát csodával határos módon hol nyilt ki?=D hát még szép hogy nállam =/ Kimentem a tanárhoz oda adtam szépen a füzetem és belekezdtem az anyagbah . =) Amikor megakadtam szépen mosolyogtam és a szemüveg alól tágranyílt szemekkel néztem a tanárra hogy akkor most mi is van? =) Azt hittem hogy 2-es vagy 3-as lex ... hát nagy meglepődésemre 4-es lett =) Úgy örültem nekih x$ Amikor mentünk haza 7. óra után Hugicááának feltünt hogy valahol elhagyta a kabátját ... =) 3 termet végig nézett és az uccsóban meg is lett a kabát ... =D Amikor hazaértem kajáltunk anyával ... attán mosogatás ... hát meg összepakoltam a "birodalmamat" =D  Utánah felhívtam Bebót hogy mennyünk el görkoriznih ... de  ő tanult attán elemntem kitthez és kimentünk koriznih... =D Hát asszem  2x borultam be majdnem bokorba, 1x egy  ablakba estem be majdnem, 1x  lefejeletem a falat majd nem jah meg vagy 3x  elextem majdnem. xD Pedig tudok korizni ... csak azok a buzi kövek az úton. =@ 7 óra fele haza jöttem  és azóta itt ülök a gép előtt. =) Beszéltem Ancsimmal és  holnap megyünk Szegedre the Grenma koncira [majd lehet rakok képeket](Y) jupíííí =D Attán meg nálla alszok valszin... Nah ennyih volt mára  (A)  puszi pacsi pá mindenkinek (K,L)


Jah és hogy miért nincs kép magamról?=O Nem tudom .... majd eljön annak is az ideje. =) (A) =)

Jah meg szeretem Csigúúúszt! x$ (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://crazychick.blog.hu/api/trackback/id/tr301466160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása